Incassobedrag van oktober
Bij een aantal klanten is de incasso van oktober niet helemaal goed gegaan. In dit artikel leest u wat u moet weten!
Deze situatie is alleen van toepassing als u een aanslag in augustus heeft ontvangen. Die we in twee termijnen van uw bankrekening zouden incasseren.
We hebben teveel ingehouden.
In september hebben we geen bedrag ingehouden van uw bankrekening. We hebben het gehele bedrag daarom op 25 oktober geïncasseerd. Maar we hebben daarbij ten onrechte nog een tweede bedrag geïncasseerd. Dit tweede (lagere) bedrag is verkeerd.
U kunt het lagere bedrag bij uw bank storneren.
Dit betekent dat u het bedrag direct terug ontvangt. Dit kunt u eenvoudig doen via online bankieren op uw telefoon of computer. Als u niets doet, ontvangt u het bedrag vanzelf terug. Dit duurt echter ongeveer acht weken in verband met de termijn waarin u zelf het bedrag kunt terugvragen.
Oudere berichten
- 23-10-2024 - Aangepaste openingstijden in de herfstvakantie
- 22-08-2024 - Phishing berichten actief
- 01-02-2024 - eHerkenning naar betrouwbaarheidsniveau 3
- 21-12-2023 - Meld u aan bij MijnOverheid!
- 14-12-2023 - Wij zijn gesloten
- 28-11-2023 - Mijn BsGW weer beschikbaar
- 22-09-2023 - Afhandeling van uw verzoek om kwijtschelding
- 21-09-2023 - Inloggen op Mijn BsGW
- 30-05-2023 - Te laat met betalen?
- 25-05-2023 - Afhandeling van uw bezwaarschrift
- 09-03-2023 - Druk aan de telefoon!
- 07-02-2023 - Pas op voor valse berichten van MijnOverheid
- 14-06-2022 - Kwalificatie ‘GOED’
- 02-05-2022 - Controle hondenbelasting van start
- 26-04-2022 - Correctie afvalstoffenheffing vertraagd
- 05-04-2022 - Inloggen met eHerkenning weer mogelijk
- 16-07-2021 - Samenwerken in BsGW loont
- 03-07-2021 - Vragen en antwoorden over de benoeming van directeur Lebens
- 19-02-2021 - BsGW stuurt een vernieuwd aanslagbiljet
- 16-09-2020 - WOZ woningwaarde hoger dan ooit
- 03-07-2020 - Ons kantoor is tijdelijk gesloten voor bezoekers