LogoLogo

Visie op dienstverlening

In de visie op dienstverlening leggen we vast hoe we met u, als onze klant, willen omgaan en wat de uitgangspunten van onze dienstverlening zijn. We bekijken de dienstverlening door uw ogen waarbij behoeftes en feedback het uitgangspunt vormen: Uw ervaring is daarin leidend. We stellen ons zelf het volgende doel.

U ziet BsGW als een proactieve, betrouwbare en professionele organisatie. U reist zonder obstakels door BsGW, regelt de meeste zaken zelf op tijden dat het u het beste uitkomt. Lukt dit een keer niet? Dan kunt u ons gemakkelijk bereiken. Een vriendelijke medewerker zoekt vervolgens naar een passende oplossing. 

Dienstverlening staat voor het verrichten van diensten. Voor BsGW bestaat de dienstverlening uit twee onderdelen:  

  • Informatievoorziening

Hieronder verstaan we de (pro-)actieve informatievoorziening aan burgers, bedrijven en andere organisaties.

  • Interactie  

Hiermee bedoelen we de beantwoording (afhandeling) van binnenkomende reacties in de vorm van vragen, verzoeken en bezwaren.  

Uitgangspunten 

De volgende uitgangspunten vormen de basis voor onze dienstverlening:

  1. We beantwoorden vragen en verzoeken zoveel mogelijk volledig bij het eerste contact. 
  2. We werken zoveel mogelijk digitaal maar bieden klanten die niet digitaal kunnen of willen reageren een alternatief. 
  3. We zijn transparant en informeren klanten (pro-)actief over de afhandeling en status van hun reactie. 
  4. We geven klanten tijdig een juist en persoonlijk antwoord. 
  5. We garanderen de privacy en werken volgens de wettelijke regelgeving. 
  6. We monitoren de klanttevredenheid en gebruiken de resultaten hiervan om onze klanttevredenheid waar nodig te verbeteren. 

      Contactkanalen

      U kunt via de volgende kanalen contact opnemen met ons. 

      Digitaal

      Op onze website www.bsgw.nl staat veel informatie over onze belastingen en het betalen hiervan. Deze informatie is beschikbaar op het algemene gedeelte van de website. Op Mijn BsGW bieden we u digitaal informatie aan over uw persoonlijke situatie en de aanslagbiljetten. Via MijnOverheid bieden we u de mogelijkheid om digitaal berichten van ons te ontvangen. MijnOverheid fungeert hierbij als de veilige toegangspoort naar Mijn BsGW

      Telefonisch

      Telefonisch zijn we bereikbaar op werkdagen van 09:00 tot 17:00. Ons telefoonnummer is 088-8420420. U kunt ons eenvoudig en tegen lokaal tarief bereiken. 

      Post

      Een bezwaar- of verzoekschrift mag u ook ook per post opsturen. Ons postadres is Postbus 1271, 6040 KG te Roermond. Ook mag u op deze manier een vraag of opmerking opsturen.

      Bezoek op kantoor

      U kunt met uw vraag ook terecht op ons kantoor in Roermond. We gaan op afspraak werken. Door het maken van een afspraak zorgen we er namelijk voor dat u niet (lang) hoeft te wachten en direct door de juiste medewerker te woord wordt gestaan.  

      Succesvolle dienstverlening

      Onze dienstverlening is succesvol als u een goede klantreis ervaart. De mate van succes leunt op de volgende pijlers:


      Zorgvuldig is het juiste antwoord krijgen op de vraag maar ook in één keer het juiste antwoord.

      Bereikbaarheid betekent dat u weinig moeite hoeft te doen om met ons contact op te nemen. Maar bereikbaarheid is ook antwoord geven binnen acceptabele normen én afspraken nakomen. 

      Beleefdheid, respect, inlevingsvermogen en oplossingsgerichtheid zijn kenmerkend voor professionaliteit. We anticiperen op mogelijke reacties en voorzien u proactief van relevante en betrouwbare informatie.


      Bent u tevreden met dit antwoord?

      Naar bovenliggende pagina