LogoLogo

Hoe kan ik betalen na een herinnering?

U heeft een herinnering ontvangen omdat u uw aanslag van dit jaar nog niet betaald heeft. Mogelijk heeft u om uitstel van betaling gevraagd of heeft u uitstel van betaling gekregen vanwege de gevolgen van het coronavirus. Dit uitstel is inmiddels afgelopen. 

Automatische incasso
Als u toestemming heeft gegeven voor het betalen via automatische incasso, hoeft u niets te doen. Vanaf 25 juli beginnen we met het maandelijks inhouden van het openstaande bedrag. We houden het openstaande bedrag in zes termijnen in. De laatste termijn is eind december. In de herinnering vindt u terug of u betaalt via automatische incasso of niet.

Zelf betalen
Betaalt u uw aanslag via een eigen betaalopdracht? Dan kunt u het openstaande bedrag betalen voor 31 juli 2020. Vermeld bij uw betaling het aanslagnummer als betalingskenmerk.
Het is ook nog mogelijk om het openstaande bedrag in termijnen te betalen via automatische incasso. Dan betaalt u het bedrag nog in zes termijnen. Hier leest u hoe u dit kunt regelen. 

Nog meerdere aanslagen open?
In de herinnering vindt u een overzicht van de aanslagen die u nog niet (volledig) betaald heeft. Heeft u nog aanslagen openstaan van voorgaande jaren en wilt u hiervoor een betalingsregeling treffen? Neem dan telefonisch contact met ons op via 088-8420420. We zijn bereikbaar op werkdagen van 09:00 tot 17:00.

Bent u tevreden met dit antwoord?

Naar bovenliggende pagina